درباره وبلاگ


دوستان این وبلاگ ، عاشقانه است! عاشقا بیایید! از عاشقای دل شکسته تا عاشقا و هوادارای فوتبال !!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 18400
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


هم قفس




در این پست تعداد زیادی از عکسهای داوید ویا ، مهاجم مصدوم تیم بارسلونا که هوادارای زیادی هم داره گذاشتم. امیدوارم هواداراش از دیدن اونها لذت ببرن. راستی در نظر سنجی بازیکن محبوبتون حتما شرکت کنید!

 

 

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

تو این پست یه سری از بهترین و جدیدترین عکسهای لیونل مسی رو گذاشتم . امیدوارم هوادارای این بازیکن بزرگ و تیم بارسلونا از دیدنشون لذت ببرن! چند پوستر زیبا هم در ادامه مطلب گذاشتم...

 


از بقیه عکسها در ادامه مطلب حتما دیدن کنید

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در این قسمت عکس های زیبایی از جشن قهرمانی اسپانیایی ها گذاشتم که امیدوارم لذت ببرید. از عکسهای ادامه مطلب هم دیدن کنید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 بوقت ایران دیدار فینال جام ملت های اروپا بین ایتالیا و اسپانیا آغاز شد. اسپانیایی ها که آماده تر نشون میدادن از همون ابتدا نبض بازی رو در دست گرفتن و دقیقه 14 روی پاس سسک فابرگاس ، با ضربه سر داوید سیلوا به گل رسیدند. ایتالیایی ها بعد از دریافت این گل کمی بخودشون اومدن و حملاتی رو روی دروازه کاسیاس شکل دادن اما اسپانیایی ها باز هم با تیکی تاکای همیشگی مالکیت توپ رو بدست گرفتن و دقیقه 41 با پاس خوب ژاوی جوردی آلبا در موقعیت تک به تک با بوفون قرار گرفت و تونست گل دوم تیمش رو به ثمر برسونه.

 

اما نیمه دوم پراندلی از همون ابتدا دی ناتاله رو به میدان آورد. البته نیمه اول هم ایتالیا در یک تعویض اجباری بالزارتی رو بجای کیلینی به میدان آورد. در دقایقی که مونتولیوو داشت خوب کار میکرد و یکی دو سانتر و پاس خوب برای دی ناتاله فرستاد و موقعیت های خوبی برای تیمش ایجاد میکرد ، چزاره پراندلی جای مونتولیوو رو به تیاگو موتا داد. موتا هم چند دقیقه بعد از ورود به زمین در دقیقه 61 بدلیل کشیدگی عضله کشاله ران مجبور به ترک زمین شد. در حالی که موتا با اشک زمین رو ترک میکرد هم تیمی هاش مجبور بودن 30 دقیقه پایانی رو 10 نفره بازی کنن.

بعد از بیرون رفتن موتا ، ایتالیایی ها که کاملا انگیزشونو از دست داده بودن  با خستگی و یاس به بازی ادامه دادن.

 

ویسنته دل بوسکه در ادامه تورس و خوآن ماتا رو به میدان آورد که اونها در دقایق 84 و 88 گلهای سوم و چهارم تیمشون رو به ثمر رسوندن. فرناندو تورس با این گل آقای گل این رقابتها شد.

 

 



بقیه عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

فینال پر هیجان رقابت های یوروی این دوره بین اسپانیایی که از دید محققان و بسیاری از کارشناسان فوتبال بیشترین شانس قهرمانی را دارد و ایتالیایی که با بحران فساد مالی و تبانی در سری A روبرو بوده و خیلی ها حتی شانس صعود آنها از گروهشان را کم میدیدند ، برگزار خواهد شد. این دیدار مهم یکشنبه 11 تیر از ساعت 23:15 بوقت ایران برگزار خواهد شد.

عکسهای جالب مرتبط با فینال در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در دومین بازی نیمه نهایی یورو 2012 ، پنجشنبه شب گذشته ایتالیا و آلمان از ساعت 23:15 بوقت ایران در برابر هم قرار گرفتن. در دقایق ابتدایی ژرمن ها مانند دیگر بازیهاشون حملاتی رو ترتیب دادن. اما درادامه ایتالیایی ها با درخشش سوپر ماریو تونستن به دو گل بسیار زیبادست پیدا کنن. نیمه دوم هم گرچه ژرمن ها تلاش بسیار زیادی برای گلزنی کردن و بازی خوبی رو ارائه دادن اما تنها تونستن یه گل از نقطه پنالتی در دقایق انتهای بازی به ثمر برسونن. و این پایان راه آلمانی بود که با قدرت 16 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشتن و در کنار اسپانیا بالاترین شانس قهرمانی رو در این رقابت ها داشتن.

عکسها و شرح بازی را در ادامه مطلب ببنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

تو این پست یه سری جدید از عکس های جالب که تلفیقی از هنر عکاسی و فوتوشاپ هست گذاشتم که امیدوارم از دیدنشون لذت ببرین.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 بوقت ایران در لولین بازی نیمه نهایی یورو ، تیم های اسپانیا و پرتغال به مصاف هم رفتند. دقایق ابتدایی بازی پرتغالی ها موقعیت هایی را روی دروازه اسپانیا ایجاد کردند اما رفته رفته بازی متعادل شد. در طول بازی هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند. اما 90 دقیقه قانونی یازی بدون گل به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد. در وقت اضافه هم توپی ازخط دروازه ها نگذشت و ضربات پبات پنالتی تیم صعود کننده را تعیین کرد.


 

عکسها و شرح بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 تیم های انگلیس و ایتالیا در برابر هم قرار گرفتند. در شبی که ایتالیایی ها بر خلاف طبیعت دفاعی خود هجومی بازی کردند و بریتانیایی ها مجبور به دفاع بودند ، ایتالیا با وجود حملات بی شمار و ضربات متعددی که به سمت دروازه جو هارت نشانه گرفت در 90 دقیقه قانونی و 30 دقیقه اضافه موفق به گلزنی نشد و سرانجام سرنوشت دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد. و میتوان گفت حق به حقدار رسید.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 اسپانیا و فزانسه از ساعت 23:15 بوقت ایران به میدان رفتند. اسپانیا مثل همیشه توپ و میدان رو در اختیار داشت. درهمون ابتدای بازی در دقیقه 5 یه صحنه مشکوک به پنالتی روی فابرگاس توسط کلیشی اتفاق افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 19 بازی در حالی که ماتادورها تیکی تاکای همیشگی خودشون رو به نمایش می گذاشتند ، روی حرکت اینیستا ، آلبا صاحب توپ شد و با سانتر او ژابی آلونسو با یه ضربه سر بسیار زیبا دروازه فرانسه رو گشود.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

دیشب از ساعت 23:15 تیم های آلمان و یونان به مصاف هم رفتند.. آلمانی ها  که با ترکیبی متفاوت به زمین آمده بودند با حملات متعدد بازی را آغاز کردند. در دقیقه 4 روی پاس سامی خدیرا میوسلاو کلوزه دروازه یونان را که دروازه بان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت گشود. اما گل افساید بود.

دقیقه 12 هم رویس که انگیزه ی زیادی برای گلزنی داشت شوتی به سمت دروازه یونان زد که به تیرک برخورد کرد.


عکسها و شرح ادامه بازی را در ادلمه مطلب ببنید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 ، پنجشنبه شب تیم های پرتغال و چک از ساعت 23:15 تیم های چک و پرتغال به مصاف هم رفتند. دقایق ابتدایی بازی تقریبا متعادل بود. چک در ابتدای بازی سعی در ایجاد موقعیت داشت در دقیقه 18 یک موقعیت خوب روی سانتر ژیراچک ایجاد ش اما بجایی نرسید. در ادامه این پرتغالی ها بودند که شروع به خلق موقعیت برای گلزنی کردند. دقیقه 24 کونترائو ضربه ای را روانه دروازه چک کرد اما پتر چک آن را گرفت. رونالدو که اشتیاق زیادی برای گلزنی در این بازی داشت دقیقه 33 با یک برگردون توپ را به بیرون زد. اما در ادامه دقیقه 35 بازی روی یک ضربه ایستگاهی رونالدو شوتی محکم و زیبا را به سمت دروازه چک نشانه گرفت اما این ضربه ی دیدنی هم گل نشد.

 

 

عکسها و شرح ادامه بازی را در ادامه مطلب ببنید



ادامه مطلب ...


شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

امشب تیم های پرتغال و چک در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 از ساعت بوقت23:15به میدان میروند. این بازی ها تک حذفی هستند یعنی تیمی که پیروز میدان باشد به مرحله بعد میرود. و بازنده راه برگشت ندارد. چک به عنوان سرگروه ، گروه 1 در مقابل پرتغال دومین تیم صعود کرده گروه 2 می رود. مطمئنا بازی جذابی رو شاهد خواهیم بود.

 

عکس تمرین دو تیم در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در آخرین بازی های مرحله گروهی تیم انگلیس به مصاف اوکراین رفت که توانست از سد این تیم که از امتیاز میزبانی برخوردار بود با پیروزی بگذرد. اما در بازی همزمان فرانسه که به صعود امیدوار بود ، در مقابل سوئد از پیش حذف شده قرار گرفت اما سوئد با دو گل فرانسه را شکست داد و با افتخار از دور رقابت ها حذف شد.

عکسها و شرح بازیها را در ادامه مطلب ببنید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته