درباره وبلاگ


دوستان این وبلاگ ، عاشقانه است! عاشقا بیایید! از عاشقای دل شکسته تا عاشقا و هوادارای فوتبال !!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 18399
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


هم قفس




در این پست تعداد زیادی از عکسهای داوید ویا ، مهاجم مصدوم تیم بارسلونا که هوادارای زیادی هم داره گذاشتم. امیدوارم هواداراش از دیدن اونها لذت ببرن. راستی در نظر سنجی بازیکن محبوبتون حتما شرکت کنید!

 

 

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

تو این پست یه سری از بهترین و جدیدترین عکسهای لیونل مسی رو گذاشتم . امیدوارم هوادارای این بازیکن بزرگ و تیم بارسلونا از دیدنشون لذت ببرن! چند پوستر زیبا هم در ادامه مطلب گذاشتم...

 


از بقیه عکسها در ادامه مطلب حتما دیدن کنید

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در این قسمت عکس های زیبایی از جشن قهرمانی اسپانیایی ها گذاشتم که امیدوارم لذت ببرید. از عکسهای ادامه مطلب هم دیدن کنید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 بوقت ایران دیدار فینال جام ملت های اروپا بین ایتالیا و اسپانیا آغاز شد. اسپانیایی ها که آماده تر نشون میدادن از همون ابتدا نبض بازی رو در دست گرفتن و دقیقه 14 روی پاس سسک فابرگاس ، با ضربه سر داوید سیلوا به گل رسیدند. ایتالیایی ها بعد از دریافت این گل کمی بخودشون اومدن و حملاتی رو روی دروازه کاسیاس شکل دادن اما اسپانیایی ها باز هم با تیکی تاکای همیشگی مالکیت توپ رو بدست گرفتن و دقیقه 41 با پاس خوب ژاوی جوردی آلبا در موقعیت تک به تک با بوفون قرار گرفت و تونست گل دوم تیمش رو به ثمر برسونه.

 

اما نیمه دوم پراندلی از همون ابتدا دی ناتاله رو به میدان آورد. البته نیمه اول هم ایتالیا در یک تعویض اجباری بالزارتی رو بجای کیلینی به میدان آورد. در دقایقی که مونتولیوو داشت خوب کار میکرد و یکی دو سانتر و پاس خوب برای دی ناتاله فرستاد و موقعیت های خوبی برای تیمش ایجاد میکرد ، چزاره پراندلی جای مونتولیوو رو به تیاگو موتا داد. موتا هم چند دقیقه بعد از ورود به زمین در دقیقه 61 بدلیل کشیدگی عضله کشاله ران مجبور به ترک زمین شد. در حالی که موتا با اشک زمین رو ترک میکرد هم تیمی هاش مجبور بودن 30 دقیقه پایانی رو 10 نفره بازی کنن.

بعد از بیرون رفتن موتا ، ایتالیایی ها که کاملا انگیزشونو از دست داده بودن  با خستگی و یاس به بازی ادامه دادن.

 

ویسنته دل بوسکه در ادامه تورس و خوآن ماتا رو به میدان آورد که اونها در دقایق 84 و 88 گلهای سوم و چهارم تیمشون رو به ثمر رسوندن. فرناندو تورس با این گل آقای گل این رقابتها شد.

 

 



بقیه عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

فینال پر هیجان رقابت های یوروی این دوره بین اسپانیایی که از دید محققان و بسیاری از کارشناسان فوتبال بیشترین شانس قهرمانی را دارد و ایتالیایی که با بحران فساد مالی و تبانی در سری A روبرو بوده و خیلی ها حتی شانس صعود آنها از گروهشان را کم میدیدند ، برگزار خواهد شد. این دیدار مهم یکشنبه 11 تیر از ساعت 23:15 بوقت ایران برگزار خواهد شد.

عکسهای جالب مرتبط با فینال در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در دومین بازی نیمه نهایی یورو 2012 ، پنجشنبه شب گذشته ایتالیا و آلمان از ساعت 23:15 بوقت ایران در برابر هم قرار گرفتن. در دقایق ابتدایی ژرمن ها مانند دیگر بازیهاشون حملاتی رو ترتیب دادن. اما درادامه ایتالیایی ها با درخشش سوپر ماریو تونستن به دو گل بسیار زیبادست پیدا کنن. نیمه دوم هم گرچه ژرمن ها تلاش بسیار زیادی برای گلزنی کردن و بازی خوبی رو ارائه دادن اما تنها تونستن یه گل از نقطه پنالتی در دقایق انتهای بازی به ثمر برسونن. و این پایان راه آلمانی بود که با قدرت 16 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشتن و در کنار اسپانیا بالاترین شانس قهرمانی رو در این رقابت ها داشتن.

عکسها و شرح بازی را در ادامه مطلب ببنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

تو این پست یه سری جدید از عکس های جالب که تلفیقی از هنر عکاسی و فوتوشاپ هست گذاشتم که امیدوارم از دیدنشون لذت ببرین.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 بوقت ایران در لولین بازی نیمه نهایی یورو ، تیم های اسپانیا و پرتغال به مصاف هم رفتند. دقایق ابتدایی بازی پرتغالی ها موقعیت هایی را روی دروازه اسپانیا ایجاد کردند اما رفته رفته بازی متعادل شد. در طول بازی هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند. اما 90 دقیقه قانونی یازی بدون گل به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد. در وقت اضافه هم توپی ازخط دروازه ها نگذشت و ضربات پبات پنالتی تیم صعود کننده را تعیین کرد.


 

عکسها و شرح بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 تیم های انگلیس و ایتالیا در برابر هم قرار گرفتند. در شبی که ایتالیایی ها بر خلاف طبیعت دفاعی خود هجومی بازی کردند و بریتانیایی ها مجبور به دفاع بودند ، ایتالیا با وجود حملات بی شمار و ضربات متعددی که به سمت دروازه جو هارت نشانه گرفت در 90 دقیقه قانونی و 30 دقیقه اضافه موفق به گلزنی نشد و سرانجام سرنوشت دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد. و میتوان گفت حق به حقدار رسید.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 اسپانیا و فزانسه از ساعت 23:15 بوقت ایران به میدان رفتند. اسپانیا مثل همیشه توپ و میدان رو در اختیار داشت. درهمون ابتدای بازی در دقیقه 5 یه صحنه مشکوک به پنالتی روی فابرگاس توسط کلیشی اتفاق افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 19 بازی در حالی که ماتادورها تیکی تاکای همیشگی خودشون رو به نمایش می گذاشتند ، روی حرکت اینیستا ، آلبا صاحب توپ شد و با سانتر او ژابی آلونسو با یه ضربه سر بسیار زیبا دروازه فرانسه رو گشود.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

دیشب از ساعت 23:15 تیم های آلمان و یونان به مصاف هم رفتند.. آلمانی ها  که با ترکیبی متفاوت به زمین آمده بودند با حملات متعدد بازی را آغاز کردند. در دقیقه 4 روی پاس سامی خدیرا میوسلاو کلوزه دروازه یونان را که دروازه بان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت گشود. اما گل افساید بود.

دقیقه 12 هم رویس که انگیزه ی زیادی برای گلزنی داشت شوتی به سمت دروازه یونان زد که به تیرک برخورد کرد.


عکسها و شرح ادامه بازی را در ادلمه مطلب ببنید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 ، پنجشنبه شب تیم های پرتغال و چک از ساعت 23:15 تیم های چک و پرتغال به مصاف هم رفتند. دقایق ابتدایی بازی تقریبا متعادل بود. چک در ابتدای بازی سعی در ایجاد موقعیت داشت در دقیقه 18 یک موقعیت خوب روی سانتر ژیراچک ایجاد ش اما بجایی نرسید. در ادامه این پرتغالی ها بودند که شروع به خلق موقعیت برای گلزنی کردند. دقیقه 24 کونترائو ضربه ای را روانه دروازه چک کرد اما پتر چک آن را گرفت. رونالدو که اشتیاق زیادی برای گلزنی در این بازی داشت دقیقه 33 با یک برگردون توپ را به بیرون زد. اما در ادامه دقیقه 35 بازی روی یک ضربه ایستگاهی رونالدو شوتی محکم و زیبا را به سمت دروازه چک نشانه گرفت اما این ضربه ی دیدنی هم گل نشد.

 

 

عکسها و شرح ادامه بازی را در ادامه مطلب ببنید



ادامه مطلب ...


شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

امشب تیم های پرتغال و چک در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 از ساعت بوقت23:15به میدان میروند. این بازی ها تک حذفی هستند یعنی تیمی که پیروز میدان باشد به مرحله بعد میرود. و بازنده راه برگشت ندارد. چک به عنوان سرگروه ، گروه 1 در مقابل پرتغال دومین تیم صعود کرده گروه 2 می رود. مطمئنا بازی جذابی رو شاهد خواهیم بود.

 

عکس تمرین دو تیم در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در آخرین بازی های مرحله گروهی تیم انگلیس به مصاف اوکراین رفت که توانست از سد این تیم که از امتیاز میزبانی برخوردار بود با پیروزی بگذرد. اما در بازی همزمان فرانسه که به صعود امیدوار بود ، در مقابل سوئد از پیش حذف شده قرار گرفت اما سوئد با دو گل فرانسه را شکست داد و با افتخار از دور رقابت ها حذف شد.

عکسها و شرح بازیها را در ادامه مطلب ببنید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 تیم های اسپانیا و کرواسی و ایتالیا و ایرلند در دو بازی همزمان به میدان رفتند. در بازی اسپانیا  و کرواسی توپ و میدان طبق معمول در اختیار  اسپانیایی ها بود اما دفاع پر تعداد کرووات ها مانع از گلزنی آنها میشد. حتی حرکتهای در عمق سیلوا و اینیستا نیز کار ساز نبود. اما نیمه دوم دل بوسکه خسوس ناواس را بجای تورس به میدان آورد. این تعویض طلایی سرانجام دقیقه 88 دروازه خالی کرواسی را گشود. البته کروواتها معتقد به آفساید بودند. اما داور چنین عقیده ای نداشت و بازی با نتیجه 1-0 به نفع اسپانیا به پایان رسید.

در بازی همزمان نیز ایتالیا توانست 2-0 ایرلند را شکست دهد. گلهای ایتالیا را کاسانو و بالوتلی به ثمر رساندند.

عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در این پست عکسهایی از مناطق زیبای دنیا براتون گذاشتم. بهتون پیشنهاد میکنم از بقیه عکسها در ادامه مطلب دیدن کنید. امیدوارم لذت ببرید.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 تیمهای پرتغال و هلند و آلمان ودانمارک در دو بازی همزمان به میدان رفتند. در حالی که هر چهار تیم این گروه شانس صعود داشتند. اما سرانجام این آلمان و پرتغال بودند که با پیروزی بر  حریفاشون به مرحله بعد صعود کردند. در شبی که بد شانسی و طلسم گل نزدن کریستیانو رونالد شکسته شد ، او تونست دو گل زیبا رو به هلند بزنه. در بازی دیگر دیشب نیز آلمان تونست با نتیجه ی 2-1 از سد دانمارک بگذره و با 9 امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کنه. پرتغال هم با مجموع 6 امتیاز بعد از آلمان از این گروه صعود کرد. درحالیکه هلند بدون امتیاز با سه شکست وداع تحقیرآمیزی با یورو 2012 داشت.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

تو این قسمت یه سری عکس جالب که هنر عکسی مدرن رو نشون میده براتون گذاشتم که امیدوارم بپسندید.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

امشب شاهد بازی های دیدنی و پر هیجانی از گروه 2 خواهیم بود. پرتغال با 3 امتیاز به مصاف هلندی می رود که با دو شکست در قعر جدول گروه مرگ قرار دارد ، اما هنوز هم شانس صعود دارد. اگر هلند پیروز میدان شود و در بازی همزمان نیز آلمان 6 امتیازی نیز دانمارک را شکست دهد. سه تیم 3 امتیازی خواهیم داشت ؛ یعنی پرتغال ، هلند و دانمارک و از بین این سه تیم هر کدام تفاضل گل بهتری داشته باشد به همراه آلمان صعود خواهد کرد.

بقیه عکس ها و تحلیل ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب در آغاز مرحله پایانی گروهی تیم های یونان و روسیه و لهستان  و چک در دو بازی همزمان از ساعت 23:15 به میدان رفتند. در حالی که همه روسیه را شانس اول صعود به مرحله بعد می دانستند ، یونان با گل دقیقه 45 کاپیتان خود کاراگونیس از روسیه پیش افتاد و با خوش شانسی با پیروزی چک بر لهستان یکی از میزبانان این دوره یورو توانست به عنوان دومین تیم گروه 1 به مرحله بعد صعود کند.

به این ترتیب چک با 6 امتیاز به عنوان تیم اول و یونان با 4 امتیاز و با در نظر گرفتن نتیجه بازی مستقیم با روسیه 4 امتیازی به مرحله بعد صعود کرد.

بقیه عکسها و شرح بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

تو این پست عکس هایی از لوگوی بازیهای یورو گذاشتم که در میادین و مناطق مختلف کشورهای میزبان یورو قرار داره. هم چنین عکس استادیوم های میزبان ، امیدوارم لذت ببرین.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در این قسمت یه سری عکس های جالب از هواداران و حاشیه رقابت های یورو براتون

گذاشتم که ازتون دعوت میکنم در ادامه مطلب ازشون دیدن کنید. امیدوارم خوشتون بیاد.

 

بقیه عکس های جالب در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

بازی دوم دیشب با تاخیر 15 دقیقه ای ساعت 23:30 بین تیم های انگلیس و سوئد آغاز شد. در همان ابتدای بازی انگلیس ها چند موقعیت یجاد کردند و بالاخره در دقیقه 23 بازی اندرو کارول روی سانتر دیدنی استیون جرارد با یک ضربه سر فوق العاده دروازه سوئد را گشود.

شرح ادامه بازی و عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 20:30 تیم های فرانسه و اوکراین در ورزشگاه دونتسک اوکراین به میدان رفتند. اما تنها 5 دقیقه از بازی گذشته بود که داور مسابقه را بعلت بارش شدید باران و رعد و برق متوقف کرد.

اما یک ساعت بعد با قطع باران و آماده سازی زمین بازی مجددا از همون دقیقه 5 ادامه پیدا کرد.


 

 

بقیه عکسها و شرح بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب ایتالیا در بازی دوم خودش مقابل کرواسی قرار گرفت که بازسی اولش مقابل ایرلند رو مقتدرانه برد و با 3 امتیاز امید زیادی برای صعود داشت. و با کسب نتیجهتساوی از این بازی امید خودش را بیشتر کرد. گرچه ایتالیایی ها با گلی که آندره آ پیرلو در دقیقه 39 بازی از روی ضربه ی ایستگاهی به زیبایی یه ثمر رسوند از کرواتها پیش افتادند اما در نیمه دوم و دقیقه 72 با گل ماندزوکیچ کرووات بازی به تساوی کشونده شد. به این ترتیب صعود ایتالیایی ها کاملا بستگی به بازی آخرشون مقابل ایرلند و هم چنین نتایج دیگر بازی های گروهشون داره.

عکسهای مربوط به این بازی رو  میتونین در ادامه مطلب ببینین



ادامه مطلب ...


جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در بازی دوم دیشب اسپانیا قهرمان جهان به مصاف ایرلندی رفت که در بازی اول خودش 3-1 از کرواسی شکست خورد. همون طوری که انتظار میرفت اسپانیا براحتی از صد ایرلند گذشت. اولین  گل اسپانیا رو فرناندو تورس در همون ابتدای بازی یعنی دقیقه 4 به ثمر رسوند. اما در نیمه اول گل دیگه زده نشد. اما نیمه دوم با گل داوید سیلوا در دقیقه 49 آغاز شد و با گلهای تورس در دقیقه 70 و دقیقه 83 با گل فابرگاس ادامه یافت. البته نباید فراموش کرد که تیم اسپانیا 15 ضربه در چارچوبداشت که تنها 4 تای ونها گل شد و این نشان از عملکرد خوب دروازه بان ایرلند گیون داشت.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

امشب ساعت 20:30 ایتالیا که در بازی اول خود در برابر اسپانیا تساوی کرد به دیدار کرواسی صدر نشین گروه 3 میرود. میشه گفت ایتالیا کار سختی در برابر کرواسی داره چون کرووات ها با پیروزی مقتدرانه ای که در برابر ایرلند کسب کردن ، انگیزه ی زیادی برای کسب نتیجه مقابل ایتالیا دارند.

عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

دیشب هلند و آلمان در بازی دوم خود ساعت 23:15 بوقت ایران به میدان رفتند. در شبی که هلند محتاج 3امتیاز بازی بود به قدری ضعیف ظاهر شد که در همان نیمه اول دو گل از آلمان دریافت کرد و با نا امیدی شکست رو پذیرفت. هر چند در دقایق ابتدایی بازی هلندی ها چندین موقعیت داشتند اما قدرشون رو ندونستن و در دقیقه 24 اولین گل رو دریافت کردن. این گل رو ماریو گومز با یک چرخش دیدنی و ضربه ای زیبا به ثمر رسوند.


 
عکس و شرح بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در شبی که پرتغال سخت محتاج 3 امتیاز برای صعود از مرحله گروهی بود ، توانست با یک نتیجه خوب از صد دانمارکی که در بازی اول هلند را مغلوب کرده بود بگذرد. دانمارک در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول موقعیتهایی را بدست آورد که نتیجه ای در بر نداشت.

در دقیقه 20 بازی رونالدو یک موقعیت خوب را که روی پاس میرلش بدست آورده بود به هدر داد. اما این تازه شروع بد شانسی های کریستیانو بود. 4 دقیقه بعد یک ضربه ایستگاهی خوب را نیز خراب کرد.

 

عکسها و شرح و بازی در ادامه مطلب


 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

امشب شاهد دو دیدار دیدنی خواهیم بود. اولین بازی امشب میان دانمارک و پرتغال از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد. دانمارکی ها که در بازی اول خود مقابل هلند 1-0 پیروز شدند ، یکی از شگفتی های این دوره از رقابتهای یورو را رقم زدند. اما در مقابل تیم ملی پرتغالی قرار خواهن گرفت که در بازی اول خود با آلمان با نتیجه 1-0 شکست خورد و برای صعود از این گروه دشوار نیاز به پیروزی دارد. مطمئنا بازی جذاب و دیدنی را شاهد خواهیم بود.


 

 



 


 

عکسها در ادامه مطلب

 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

در این ظلمت ، در این تاریکی و وحشت

 تو را می خواهد این دل از من بیمار

بگو با من کجایی مهربان من؟

دلم تنگ است

کجایی یار شب های غم و اندوه؟

کجایی دست هایت گونه های خیس من را مرحمی باشد

کجایی مهربان من؟

دلم تنگ است

میان ما هزاران کوه و دریا

هزاران راه و بیراهه

دریغ اما ز یک زورق

ولو بشکسته...  پوسیده

زنم بر پیکر دریای خشم آلود

دریغ از پای سرسختی که یارایم شود حتی!

دلم تنگ است... کجایی مهربان من؟

 




چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

ناگهان تمام میشود

تمام آرزوهای دور و دراز من

ناگهان بریده می شود

بال پرنده ی افکار بی پروای من

سر فرو می برم در سیاهی

آنگاه کابوسها جای رویاهایم را می گیرند

خورشید جای خود را به سیاهی شب ها می سپارد

بی ستاره می شوم

بی امید می شوم

یک آرزو برایم می ماند ...

مرگ.



چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 تیم ملی روسیه در بازی دوم خود به مصاف تیم لهستان یکی از دو میزبان مسابقات یورو رفت. روسیه که در بازی اول خود براحتی از سد چک گذشته بود امید زیادی برای پیروزی در این مسابقه داشت. از سوی دیگر تیم لهستان با کسب یک امتیاز از بازی با یونان ، برای صعود نیازمند برد در این بازی بود.


 

 عکسها و شرح بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

درشب از ساعت 20:30 بوقت ایران تیم های ملی چک و یونان در دومین بازی خود از مرحله گروهی یورو ، به میدان رفتند. تیم چک که در مقابل روسیه بسیار ضعیف ظاهر شده بود و شکست سنگینی خورده بود از همان ابتدای بازی انگیزه ی بالای خود برای پیروزی را نشان داد.  به طوریکه در 6 دقیقه اول بازی چک 2-0 از یونان پیشی گرفت. گل اول چک را پیتر جیروچک در دقیقه 3 و گل دوم را پیلار در دقیقه 6 به ثمر رساند.


عکسها و شرح ادامه بازی را در ادامه مطلب ببنید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته



سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

در اولین بازی گروه 4 دیشب انگلیس و فرانسه با نتیجه تساوی امتیازها را تقسیم کردند. در اوایل نیمه نخست فرانسه بازی بهتری به نمایش گذاشت و توپ و میدان را در اختیار داشت.

 

 

 

عکسها و شرح ادامه بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید




ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

در بازی آخر از مرحله اول گروهی ، شب گذشته از ساعت 23:15 اوکراین و سوئد به مصاف هم رفتند. اوایل بازی از سرعت کمی برخوردار بود ولی رفته رفته بر سرعت و نظم تیمی هر دو تیم اضافه شد. همان طور که انتظار میرفت سوئد موقیت های بیشتری بدست آورد. اما در دقایق پایانی نیمه اول اوکراین شروع به بازی هجومی کرد. این روند در نیمه دوم نیز ادامه داشت و دو تیم موقعیت هایی بدست آوردند. سر انجام در دقیقه 52 ابراهیموویچ توانست دروازه اوکراین را بگشاید.

 

 

 

عکسها و شرح بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

 

 

دیشب از ساعت 23:15 به وقت ایران ، تیم های کرواسی و ایرلند ، در دومین بازی از گروه C به میدان رفتند. کرووات ها در همان ابتدای بازی خوب ظاهر شدند و با گل دقیقه 3 ماندزوکیچ ار ایرلند پیشی گرفتند.

عکسها و شرح ادامه بازی در ادامه مطلب ببنید

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته


 

امشب از اولین بازی گروه آخر تیم های انگلیس و فرانسه از ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند. هر دو تیم انگیزه زیادی برای برد دارند. چرا که هر دو تیم برای جبران جام جهانی 2010 آمده اند.  عدم حضور موفق انگلیس در جام جهانی گذشته و رسوایی فرانسه در آن رقابت ها باعث شده تا هر دو تیم انگیزه زیادی برای نشان دادن بازگشت قدرت خود در این رقابتها داشته باشند. به هر حال امیدواریم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

 


 عکسها در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

دیشب از ساعت 23:15 به وقت ایران ، تیم های کرواسی و ایرلند  در دومین بازی از گروه C به میدان رفتند. اولین گل بازی را کرووات ها وارد دروازه ایرلیند کردند اما در ادامه بازی ایرلندی ها گل خورده را جبران و بازی را به تساوی کشاندند.

 

اما این نتیجه پایدار نبود و کرووات ها با به ثمر رساندن گلی دیگر برنده به رختکن رفتند.

 

 

در نیمه دوم نیز این تیم کروواسی بود که با زدن گلی دیگر با اقتدار پیروز میدان شد. با این نتیجه تیم کروواسی در حضور ایتالیا و اسپانیا صدر نشین گروه 3 شد!!



دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد